یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
۱ نفر

حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران به همراه جمعی از مدیران این سازمان از بخش‌های مختلف پایانه مسافری غرب بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته و در دست اقدام این پایانه قرار گرفت.

پایانه غرب

به گزارش همشهری آنلاین، پایانه مسافری غرب، بزرگ‌ترین پایانه مسافربری کشور با ۵۰ هکتار مساحت محسوب می‌شود که در سال ۷۵ به بهره‌برداری رسید. پایانه اصلی این پایانه در ۲ طبقه ساخته شده و روزانه صدها هزار نفر از شهروندان و مسافران از آن برای ورود و خروج از پایتخت استفاده می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران این بازدید در دیداری چهره‌به‌چهره و صمیمانه با کارکنان پایانه غرب، گفت: «هر اقدام و فعالیت اجرایی که در پایانه‌ها صورت می‌گیرد، باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر دقیق و باهدف تکریم و رفع نواقص نسبت به ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین صورت پذیرد.»

او ادامه داد: «باید همه ما با تلاش برای رسیدن تهران به شهر سرزندگی نهایت توان خود را به کار گیریم تا رضایت شهروندان و مسافرین را همراه داشته باشیم.»

حمیدرضا رحمانی تأکید کرد: «رفع مشکلات مسافرین باید جز اولویت پایانه‌ها باشد و این مهم جز با تلاش کارکنان پایانه‌ها مرتفع نمی‌شود.»

او با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته هوشمندسازی در پایانه غرب، گفت: «خوشبختانه در پایانه غرب اقدامات مثبتی در جهت هوشمندسازی انجام شده اما باید برای تکمیل این طرح نهایت تلاش صورت گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران افزود: «با تکمیل این روند شاهد هوشمندسازی و مدیریت مطلوب مسافرگیری در پایانه غرب خواهیم بود.»

کد خبر 896923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha